• <17 uur besteld, volgende werkdag in huis
  • 4.9/5 reviewscore
  • Kies bewust: kwaliteit & duurzaam

Verzenden

Antwoord niet gevonden? Stuur een berichtje via info@cocora.nl of Whatsapp.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Als je een bestelling plaatst vanaf €49,95 dan is de verzending gratis. Voor bestellingen onder de €49,95 rekenen wij €1,95 aan verzendkosten. Deze kosten gelden voor verzending naar adressen in Nederland en België.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je vóór 17 uur bestelt, heb je je bestelling morgen in huis!

Kan ik mijn pakket zelf ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling zelf op te halen. We bieden alleen verzending aan naar adressen in Nederland en België.

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen via iDeal, MasterCard, Visa, Maestro of AmericanExpress.

Retourneren

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Ja, dat kan! Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, kun je het artikel binnen 30 dagen retourneren.

Wat zijn de voorwaarden voor retournering?

Er zijn geen verdere voorwaarden. We horen wel graag jouw retourreden, zodat we ervan kunnen leren.

Als je dat niet wilt delen, is dat natuurlijk ook prima. We compenseren €6 van de gemaakte verzendkosten voor het terugsturen van het artikel. Dit storten we samen met het aankoopbedrag terug.

Wat is de retourtermijn?

Je kunt je aankoop binnen 30 dagen retourneren.

Kan ik gratis retourneren?

Ja, je kunt gratis retourneren. Wij vergoeden €6 van de gemaakte verzendkosten voor het terugsturen van het artikel. Dit dekt in principe jouw verzendkosten. Het kan voorkomen dat het bedrag dat je aan verzendkosten hebt betaald, iets hoger of lager is dan de vergoeding van €6. In dat geval compenseren we het bedrag dat je hebt betaald.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

1. Voeg het bestelnummer op een los papiertje aan de bestelling toe.

2. Stuur de aankoop terug naar ons retouradres:

Cocora - Afdeling retouren

Autoweg 14

3911TK Rhenen, Nederland

3. Zodra we jouw retour hebben ontvangen, sturen we een bevestiging per e-mail. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw teruggestuurde pakketje, krijg je het aankoopbedrag en de retourkostencompensatie van €6 teruggestort. We gebruiken hiervoor hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij anders is overeengekomen.

Cadeaus

Kan ik een cadeau laten bezorgen?

Ja, dat kan zeker! Tijdens het bestelproces kun je eenvoudig een ander bezorgadres opgeven. Zo kun je degene die je wilt verrassen blij maken met een cadeautje zonder dat de aanschafprijs bekend wordt gemaakt.

De factuur versturen we alleen naar jou op het opgegeven e-mailadres. De verzendlabel plakken we niet rechtstreeks op de doos, maar op een verzendzak of ander soort doos, zodat jouw cadeau mooi blijft.

Kan ik een wenskaartje toevoegen aan mijn cadeau?

Ja, dat is mogelijk! Zo kun je je cadeau nog specialer maken. Voeg het wenskaartje toe aan je winkelmandje tijdens het afrekenen of rechtstreeks vanuit de shop. Schrijf je persoonlijke boodschap (maximaal 100 woorden) in het vak 'Opmerkingen' aan het einde van het afrekenproces.

Zakelijke bestelling

Kan ik als zakelijke klant bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Kies bij het afrekeken voor 'zakelijk' bij type bestelling en vul vervolgens je btw-nummer in. Je ontvangt de factuur digitaal op het opgegeven e-mailadres.